The Single Best Strategy To Use For حجاب در دی های مختلف

Wiki Article

یک جوان دانشجویی که رفت روی منبر حرفشو بزنه خوب به اصطلاح پته ی خامنه ریخت رو آب راجب همین که می گفت وظیفه من نیست به من ربطی نداره سخنرانیش کامل یادم نمیاد و حرفی هم که زد راجب بسیجُ سپاه حفاظتُ اینجور چیزا نبود راجب اقتصاد بود

او تلاش همه عالمان دینی جهت پیدا کردن صحیح ترین تفسیر از متون مقدس را کاری بی فایده فرض کرده است. او خود را از چرخه بحث حقانیت رهانیده و از نگاه خود، به این حقیقت پی برده است که همان طور که یک کشیش کاتولیک مسیحی، خود را و مذهب خود را حق می داند، یک مسلمان، یک بودایی و یک یهودی نیز، خود را حق و دیگران را باطل می دانند. پس در جهان رو به ترقی امروز، باید با دیدی روشن فکرانه راه حلی برای حقانیت ادیان پیشنهاد نمود؛

حقیقتا دور از انصافه که بخواهید ، همه چیز رو گردن رهبری بندازید.

مسیحیت، پس از رنسانس، به دینی تبدیل گشته که پایه و اساس منطقی ندارد.

در این میان آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که او برداشت های افراد مختلف را از واقعیت واحد، یکسان نمی داند.

الَّذِینَ جَعَلُوا الْقُرْآنَ عِضِینَ آنان که قرآن را (به میل خود و غرض فاسد خویش) جزء جزء و پاره پاره کردند (بعضی را قبول و بعضی را رد کردند)

موسس چنین فرقه خنده داری را فردی به نام بابی هندرسون می دانند و هنوز هم به طور کامل مشخص نیست انگیزه و هدف از ایجاد چنین مکتبی چه بوده است.

انتخاب سردبیر سکانس آخر عزت الله get more info انتظامی؛ محرمانه تهران

او سرانجام جهان را رو به برداشته شدن اختلافات دینی می داند. او آینده انسان را آینده ای پیش بینی می کند که انسان، دین دار است ولی نه به دین مسیح، نه به دین یهود نه به دین اسلام، نه به دین بودا.

کسی که ارضه اداره کردن خانواده خودشو نداره و از خانواده خودش اختلاس می کنن چطور شده رهبر ایران و سپاه و ارتش رو اداره می کنه

جان هیک به نقل از ویتگنشتاین مثال تابلوی نقاشی را مطرح می کند. او حقایق را مانند رنگ های روی بوم نقاشی فاقد ارزش و برداشت ها را مانند تصویری که از دل این رنگ ها هویدا می شود، ارزش مند می داند.

پس همه ادیان حقند و هر کس به فراخور حال خود دینی را می تواند برای خود برگزیند.

«همچنین ای زنان، شوهران خود را اطاعت نمایید تا اگر بعضی نیز مطیع کلام نشوند، سیرت زنان ایشان را بدون کلام دریابد* چون که سیرت طاهر و خدا ترس شما را ببینند* و شما را زینت ظاهری نباشد از بافتن موی و متحلی شدن به طلا و پوشیدن لباس* بلکه انسانیت باطنی قلبی در لباس غیر فاسد روح حلیم و آرام که نزد خدا گران بهاست* زیرا بدین گونه، زنان مقدسه در سابق نیز که متوکل به خدا بودند، خویشتن را زینت می نمودند و شوهران خود را اطاعت می کردند* مانند ساره که ابراهیم را مطیع بود و او را آقا می خواند و شما دختران او شده اید»

به عبارت علمی تر این شیوه جان هیک، دور منطقی در درون خود دارد. یعنی؛

Report this wiki page